[TYPO3-UG Denmark] problem med template

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Sun Apr 4 13:47:59 CEST 2010

Hej,
Jeg har lavet mange websites i andre cms-systemer, men fik færten af TYPO3
og er blevet temmelig bidt af det. Endnu er jer (næsten) helt på
novice-niveauet. Jeg er ikke kommet så vidt, at jeg kan lave en template fra
bunden. Det irriterer mig grænseløst. Indtil videre bruger jeg så de
"indbyggede" og er i gang med at opbygge et website vha. den, der hedder
GLUECK. Det går sådan set meget godt, men når websitet ses i andre browsere
end IE8, er siden ikke længere centreret i browservinduet, men
venstrestillet. Jeg har sat konstanten 'page.align = center', men det virker
altså kun i IE8. Hvordan får jeg det til at virke i andre browsere?

PS: findes der et sted på nettet nogle T3 templates, man kan 'låne' og lære
af ved at bruge dem?

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen