[TYPO3-UG Denmark] Seachbox og loginbox

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Wed Sep 30 21:21:44 CEST 2009

Hej Karin,

Vor gode ven og altid flinke hjælper Peter Klein har for et par år siden
lavet denne lille tutorial:

http://www.typo3wizard.com/en/snippets/cool-stuff-typoscript/ts-based-searchbox-for-indexed-search.html

Jeg kunne godt have lavet en lille læse-let-version, men jeg tror
faktisk, at du får mere ud af at prøve at bruge ovennævnte.

Generelt ligger der mange gode svar her på www.typo3wizard.com

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy