[TYPO3-UG Denmark] tælle kommentare sammen og vise på forside evt. blog

Frank Bruhn FB at adhd.dk
Thu Sep 24 17:38:28 CEST 2009

Hej Peter.

Tak for dit svar.

Jeg har som sagt Comment extension oppe og køre, og faldt over dette her dens manual.

1.5. Using comments in other extensions
tt_news
Comments extension provides custom marker for tt_news to display number of comments inside List, Latest or Search views. Marker is ###TX_COMMENTS_COUNT###. By default it will produce the following HTML:
5 comments(s)
This HTML can be customized by modifying template supplied with comments extension. See ###TTNEWS_COMMENT_COUNT_SUB### subpart in the template. tt_news marker is typically included after "more" link.
Known problems
<!--[if !supportLists]-->1.  <!--[endif]-->None yet

http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/comments/1.5.3/view/1/5/#id4250745

Det kan godt være at jeg klynger mig til et lille bitte håb her, men det lyder som om det kan det jeg har brug, jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg kommer videre

Vil det sige at jeg skal åbne min tt_news template og indsætte "###TX_COMMENTS_COUNT###" der hvor jeg gerne vil have den.
Og så skal jeg ind i templaten til comments og tilføje "###TTNEWS_COMMENT_COUNT_SUB###"

Er det rigtigt forstået eller er jeg jubel optimist ?

Mvh
Frank Bruhn