[TYPO3-UG Denmark] at kunne oprette nye tabeller

Stig Kjeldsen sk at itu.dk
Sun Sep 13 22:36:34 CEST 2009

Hej Carsten

Bruger du HTMlArea? I så fald skal du have gang i manualen. Måske
mangler du at tilføje enkelte parametre til din opsætning. Jeg har
følgende med i TSConfig under min RTE opsætning:

RTE.default {
   ## Definerer tabelegenskaber
   buttons.table.disableEnterParagraphs = 1
   buttons.table.enableHandles = 1
   buttons.table.properties.headers.defaultValue = none
   buttons.table.properties.headers.removeItems = both

   disableAlignmentFieldsetInTableOperations = 0
   disableSpacingFieldsetInTableOperations = 0
   disableColorFieldsetInTableOperations = 0
   disableLayoutFieldsetInTableOperations = 0
   disableBordersFieldsetInTableOperations = 0
}

Mvh

Stig Kjeldsen