[TYPO3-UG Denmark] FCE elementer

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Sep 8 14:02:44 CEST 2009

Hej Karin.

Ting som click enlarge er noget du kan tilføje bagefter du har mappet
FCE.
Hvis du går ind og redigere DS til dit FCE, så er der sikkert en lille
stump typoscript til billedefeltet.

Det typoscript kan du udvide med bla clickenlarge (du kan kigge i
css_styled_content, og se hvad de gør på billedeelementer for at få
clickenlarge, og så kopierer koden over i dit FCE.)

TV mapping sætter kun de mest standard settings ind i DS, så for at få
dem til at gøre mere, skal man ind og rette i DS data.

MvH
Peter Klein / Umloud Untd.