[TYPO3-UG Denmark] Nyt site i samme løsning

Stefan Kreisberg stefan at please-no-spam-shufflebee.dk
Wed Sep 2 15:01:00 CEST 2009

Hej Jeppe,

> Hej STefan.
>
> Ja, det er sikkert sort snak, for det er ikke nemt at forklare.

Det hjælper da - lidt ad gangen - jeg må spg. yderligere hvis jeg skal kunne
hjælpe:

        1. Hvilken een er hovedsiden
        2. Hvor er der en TS root template ... ?
        3. Har du brugt TemplaVoila wizard'en flere gange ... ?
        4. Tegn i diagrammet nedenfor hvilken side du forventer at havne på,
        og hvilken side du rent faktisk havner på når du "tilgår øverste side"?
        5. Hvad mener du med "områder" ?
                - Flexible content elements?
                - TV-Mappede indholdselementer?
                - ?