[TYPO3-UG Denmark] Lister med objekter til visning på en side.

Kim Egede Jakobsen egede at mocsystems.com
Wed Oct 21 14:44:17 CEST 2009

Umiddelbart lyder det til du skal lave en extension, til at definere de
forskellige felter du skal bruge.
Du skal bruge en database til at gemme din data i, giver ikke så meget
mening at gemme det på andre mådet.

Dette ville i hvert fald være mit bud, eller min måde at gribe opgave an på.

Håber det hjalp dig lidt på vejen.?

Kim Egede Jakobsen
MOC Systems