[TYPO3-UG Denmark] Server error

Kim Holberg Andersen kim at crewcut.dk
Tue Oct 6 13:57:26 CEST 2009

Hej,

Jeg har nu i mange dage sloges med server error 500 - premature end of
header feks. index.php.

Jeg har forespurgt min host om problemet, og de henviser til forkerte
rettigheder på filer og de anbefaler chmod 750.

Nu er jeg ingen ørn til hverken mysql eller php så det siger mig ikke
så meget, men hvis nogen kan guide mig i en retning af hvad jeg skal,
ville det være toppen.

Fejlen giver problemer i forhold til, at jeg ikke kan exportere min
installation, da fejlen opstår inden download begynder. Derved kan jeg
ikke lave backup og risikere at alt arbejde går tabt hvis serveren går
ned.

Håber inderligt på hjælp...

Hilsen

Kim Holberg Andersen