[TYPO3-UG Denmark] Infosk ærm løsning ?

Kim Riggelsen k_rigge at hotmail.com
Tue Nov 3 09:14:06 CET 2009

De steder jeg har forhørt mig på nettet, forslår man også flash løsninger - men ja, ved ikke umiddelbart hvad fordelen skulle være. Man kan selvfølgelig lave nogle fancy flash ting, men dem kan man jo også tilføje i typo3.

Omkring den med at kører det fra typo3 i fuld størrelse i browser, lyder selvfølgelig simpelt - men det skal jo næsten komme an på en prøve.

mvh

Kim