[TYPO3-UG Denmark] Infosk ærm løsning ?

Kim Riggelsen k_rigge at hotmail.com
Tue Nov 3 08:49:05 CET 2009

Hej,

Jeg er på udkig efter en eller anden form for løsning til en infoskærm. Med infoskærm mener jeg de skærme der ofte står i receptions områder med diverse info og også bruges mange andre steder som skoler osv.

Er der nogen der ved om der findes en eller anden form for løsning i typo3 ? - eller evt. nogle andre ideér. Ved mange bruger powerpoint, men det skal helst kunne være muligt at have et decideret web interface hvor man kan redigerer indholdet af en infoskærm.

-