[TYPO3-UG Denmark] Pid på sysfolder hvor FE usergroups befinder sig...

Lars Axberg lars at axberg.dk
Mon Nov 2 19:50:02 CET 2009

Hej Thomas

Tja er lidt forvirret, for er FE brugere og brugergrupper ikke en kerne
del af TYPO3?

I det tilfælde vi er gået forbi hinanden vil jeg lige ridse
problematiken op: På en given side vælger jeg at redigere side
egenskaber uder egenskaberne kan jeg vælge access og deri listes
samtlige FE-brugergrupper på hele installationen, mens jeg kun vil at
der skal listes fra en sysfolder?

mvh

Lars Axberg