[TYPO3-UG Denmark] Betalingsgateway/Dankort til tt_products

Jogvan Olsen jo at atlanticvideo.dk
Tue May 26 09:05:27 CEST 2009

Hej

Jeg skal til – for første gang - at sætte en Dankorts betaling op til en
tt_products shop, men har svært at finde ud af om der findes en
(opdateret) løsning der virker, og er forholdsvis nem at sætte op – så
jeg håber at der er nogen der kan give mig nogle gode råd...

Så vidt jeg kan se finder der to muligheder når det handler om Dankorts
betaling:
  - paymentlib_quickpay
  - payment_DIBS.php scriptet der er inkluderet med tt_ptoducts

Er der nogen der har erfaringer med disse, og kan anbefale den ene frem
for den anden løsning – eller måske en helt tredje løsning?

Findes der nogen steder en manual / vejledning i hvordan man sætter det op?

På forhånd tak
Jogvan Olsen