[TYPO3-UG Denmark] Tiljøj felt til TV-template

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Wed May 20 15:20:49 CEST 2009

Hej Anja,

Det er helt rigtigt. Det går mere end lidt galt, for normalt virker det
slet ikke, hvis du laver en fejl i DS.

Men der kan ikke ske noget ved at prøve, og visse dele af det er faktisk
til at forstå, hvis du leger lidt med det. Prøv at lav en simpel DS på
normal vis. kopier DS ud i en fil og tilføj derefter et element, og
kopier igen ud.

Sammenlign og se, hvad der blev tilføjet/ændret. Resten drejer sig bare
om tid...

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy