[TYPO3-UG Denmark] Tiljøj felt til TV-template

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Tue May 19 22:16:34 CEST 2009

Hej Lars,

Du starter bare forfra, som du plejer, men i stedet for at begynde HELT
forfra, så kan du loade den datastruktur, som du lige har lavet,
hvorefter du kan redigere videre, og gemme oveni den gamle.

Hvis du er lidt mere haj, kan du også rette direkte i datastrukturen,
hvilket kan være en stor fordel til specielle opgaver.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy
www.typomedia.dk · Dedicated TYPO3 hosting