[TYPO3-UG Denmark] ext_typoscript_setup.txt for flere plugins i samme extension

Peter Klein pmk at io.dk
Tue May 19 19:08:14 CEST 2009

Hej Anders.

-- cut --
 $pluginKey = 'plugin.tx_minextension_pi1';
 $pluginConf = $GLOBALS['TSFE']->tmpl->setup['plugin.'][$pluginKey.'.'];
-- cut --

Denne snippet returnerer pluginconfig for din PI1 plugin.

Bernhard Kraft skrev for nogle år siden en ret god tutorial om FE plugin
programmering.
Du kan finde den på TYPO3 wiki.
http://wiki.typo3.org/TypoScript_-_PHP_Interaction

BTW: Så er det ikke smart at bruge ext_typoscript_setup.txt, da den bliver
inkluderet automatisk. (Det kan give problemer, hvis du har flerer
domains/sites under samme hosting)
Brug istedet static templates, så at man selv kan bestemme hvor man vil have
dem inkluderet.

MvH
Peter Klein

news:mailman.1.1242733721.917.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...