[TYPO3-UG Denmark] indsætte script i head for en enkelt side

Anja Korsgaard anja at grafikk.dk
Tue May 19 09:29:53 CEST 2009

Hej!

Jeg sidder med et site, hvor jeg med mailformplus har lavet en
kontaktformular. På den formular har jeg et textarea, hvor jeg gerne vil
angive max anslag til 150 og til det formål har jeg fundet det her kode
(http://www.visibilityinherit.com/code/max-textarea-characters.php), som jeg
har lagt ind i min formular-html-template og så vil jeg gerne have lagt
nedenstående ind i head:

Til det formål har jeg oprettet en template tilhørende siden med formularen
... Jeg har ingen erfaring med at lave scripts generelt og har heller ikke
rigtigt forstået det der med Typoscript, har bare klippet og sat ind, når
det har været nødvendigt, men kan ikke lige finde ud af hvad for noget
Typoscript jeg skal bruge til det her..?

<script type="text/JavaScript">
<!--
function limitText(textArea, length) {
    if (textArea.value.length > length) {
        textArea.value = textArea.value.substr(0,length);
    }
}
//-->
</script>