[TYPO3-UG Denmark] T3UG København - Usergroupmøde d. 2. marts 2009 kl. 18 - 21

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Fri Mar 27 00:43:24 CET 2009

Hej Stig,

Fedt med et relevant indspark og ligeså fedt, at du kommer på torsdag.

Jeg ser absolut ingen problemer i dine synspunkter.

Usergroup'en her er i sin natur uden valgt bestyrelse og betalt
medlemsskab, så det står jo lige præcis enhver frit for, at tage et
initiativ som det jeg netop nu har taget!

Det er da frihed, så det batter. Eller en slags kontrolleret anarki :-)

I øvrigt er der flere i det Jyske, bl.a. Trine Buhl fra Ribe og Rene
Gulager i Aalborg, der har grebet bolden på helt egen hånd og indkaldt
til møder på forskellig vis. Godt gået af Jer to.

Nok om det for nu. Jeg mener også, at det er et oplagt emne at tale om
på mødet.

PS: Det der med webredaktørkontoen kunne jeg godt tænke mig at høre mere
om en dag. Det kan godt være ganske tricky ;-)

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy
www.typomedia.dk · Dedicated TYPO3 hosting