[TYPO3-UG Denmark] T3UG København - Usergroupmøde d. 2. marts 2009 kl. 18 - 21

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Thu Mar 26 21:24:33 CET 2009

T3UG København, Fyn og Jylland er også yderst velkomne :-)

Usergroupmøde d. 2. marts 2009 kl. 18 - 21

Hej,

Efter en usædvanlig lang pause er det tid at mødes igen. Peter Klein og
jeg kaster bolden op, og så er det op til dig at gribe den.

Hvis du leger med TYPO3, og aldrig har været til et usergroupmøde, er
det på tide at komme afsted.

Emnet for mødet er
http://typo3.org/extensions/repository/view/tinymce_rte/current/, som er
en RTE-editor, der efter sigende skulle være ikke så lidt bedre og
hurtigere end rtehtmlarea, der følger med default i dag.

Peter Klein tegner og fortæller. Han er en af forfatterne bag den nye
editor.

Derudover plejer vi godt at kunne få lidt tid til at gå med almindelig
TYPO3 nørdehygge, hvorunder vi skyller efter med humleholdige væsker.

Hvis du sidder og slås med et problem, så tag den bærbare med, så vi
måske kan finde en løsning på det i fælleskab.

Har du andre gode ideer, eller brænder du selv for at fortælle om et
emne, da tøv ikke med at skriv. Peter og jeg vil efterfølgende
koordinere de indkomne forslag.

Mødet holdes centralt i København i MOC Systems mødelokale.

Skt. Pedersstræde 43-45, baghuset
(ind i porten, over gården og op ad trappen, indtil du ikke kan komme
længere.)

Har du spørgsmål vedr. mødet, kan de rettes til os.

Tilmelding foregår på gammeldags vis med en mail til mig :-)

Med venlig hilsen
På vegne af T3UG København

Peter Klein og Søren Vedel