[TYPO3-UG Denmark] Problem med backend

Klaus Brinch klaus at mocsystems.com
Thu Mar 26 18:47:57 CET 2009

Hej Svend

ok det kan jeg godt se. Ved granskning af kildekoden til siden dukker
navnet på en ext. op ext/mn_ff3_be_bugfix/

Sikkert den der viser BE ordentligt i FF hvis ens Typo3 installation er
lidt bedaget.

Hvis du kan logge ind i BE så af-installer den ext. og clear all cache.
evt også slet temporære filer gennem install tool, men måske vi er
heldige at det er nok at fjerne den ext. og slette din browsers cache.

Klaus, MOC Systems