[TYPO3-UG Denmark] RSS feed og tt-news

Peter Klein peter at umloud.dk
Thu Mar 26 18:31:28 CET 2009

Hej Klaus.

Du kan jo altid lave en XCLASS af tt_news.
Det ser nemlig ud til at links bliver lavet med "pi_linkTP_keepPIvars_url".
Så hvis du søger efter:

$piVarsArray = array(

(Burde være linie 1136)
Og så tilføjer:

'cat' => $this->piVars['cat']

til $piVarsArray, og nok også den næste $piVarsArray (linie 1152), alt efter
hvilke settings du bruger.
Så burde dit category parameter "overleve" til RSS linket. (Untested)

--
Peter Klein

news:mailman.1.1238078628.14460.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...