[TYPO3-UG Denmark] Problem med backend

Svend E. Dejbjerg sed at dejbjerg.com
Tue Mar 24 23:17:04 CET 2009

Hej

Efter at have flyttet et typo3 site til en ny server, giver backend en
masse kode over selve login feltet, den første lille del af koden ser
således ud:
charSet. $charSet = $this->initCharset(); $generator =
$this->generator(); // For debugging: If this outputs
"QuirksMode"/"BackCompat" (IE) the browser runs in quirks-mode.
Otherwise the value is "CSS1Compat" #
$this->JScodeArray[]='alert(document.compatMode);'; // Send HTTP header
for selected charset. Added by Robert Lemke 23.10.2003

Jeg kan godt logge ind på backend, men siden er ulæselig og fyldt med kode.

Jeg er ret sikker på at jeg har fulgt vejledningen i at flytte serveren.

Apache error log giver følgende fejl:
File does not exist:
/srv/www/htdocs/loevbakkerne.dk/typo3/'.$this->backPath.'tab.js,
referer: http://run.loevbakkerne.dk/typo3/index.php

Frontend vises normalt.

Typo3 4.1.1
php 5.2.9
mysql 5.0.51a

Håber nogen kan hjælpe, jeg har efterhånden søgt, ledt og prøvet i mange
timer :-)

Med venlig hilsen
Svend Erik