[TYPO3-UG Denmark] Få vist EKSTERN .html i mit indholdsfelt...

Ulrik Pedersen ulriklpedersen at gmail.com
Thu Mar 26 16:40:41 CET 2009

Hej venner

Jeg har simpelthen stiret mig blind på det her problem selvom jeg ved at
løsningen sikkert ligger lige for snuden af mig.

Sagen er den at jeg har min installation liggende på én server (et klassisk
design, TOP-LOGO bar med 3 kolonner nedenunder, én til menu, én til indhold,
og én til diverse)

Nå.. jeg vil nu have at ét af mine links i menuen skal vise en EKSTERN .html
side i indholdsvinduet (defineret som div.indhold i min css og
###CONTENT###)

Hvis jeg tildeler siden (menupunktet) funktionen "Link to external URL"
åbner den dette i et nyt vindue (_blank), mit ønske er at dette i stedet
sker i ###CONTENT###.

/Ulrik