[TYPO3-UG Denmark] Re: RealUrl opsætning

Karin Meulengrath karin at meulengrath.dk
Mon Jun 29 13:27:14 CEST 2009

Hej Søren og Jeppe

Ganske rigtigt, der var en fejl i min config.baseURL. Mange tak for hjælpen
begge to - nu virker det perfekt.
Dejligt med en liste, hvor man kan spørge...

Karin

"Søren Andersen" <hacksaw at zpeed.dk> skrev i meddelelsen
news:mailman.16130.1246270379.3168.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej Karin

Din baseUrl fungerer ikke. Det er derfor du ikke får dit stylesheet frem.
baseURL har i princippet ingen effekt på forsiden, men kun på undersiderne.

Hvis du kigger i HTML-kilden til din side, så mangler <base href="
http://www.ml-kloak.dk/" />

Har du skrevet config.baseURL = http://www.ml-kloak.dk/ eller hvordan har du
skrevet det?

Med venlig hilsen