[TYPO3-UG Denmark] Re: RealUrl opsætning

Karin Meulengrath karin at meulengrath.dk
Mon Jun 29 10:23:31 CEST 2009

Hej

Jeg har læst jeres indlæg om RealURL i håb om, at det gav mig svaret på et
tilsvarende problem. Jeg bøvler også med at få det til at virke. Dvs jeg kan
se at URL'en ændre sig, men linker man fra menuen til siderne, kan de ikke
findes. Samtidig taber jeg forbindelsen til stylesheetet, hvis _.htaccess
ændres til .htaccess. Men ikke på forsiden - kun, når man linker til en
anden side i sitet.

Jeg har ændret .htaccess filen og sat http//:www.ml-kloak.dk  i baseURL.

Så nu er jeg løbet tør for ideér.

Kan nogen hjælpe?