[TYPO3-UG Denmark] BE problemer efter migræring af site fra localhost til hosting provider

Niels Jensen slangerup at gmail.com
Wed Jun 24 20:17:50 CEST 2009

Hej Klaus,

Mange tak!

Jeg havde løbet igennem "Basic Configuration", og fundet at alt var OK. Men
for at være sikker inden jeg svarede dig, så gjorde jeg det lige en gang
til. Alle chek mærker er grønne, så det skulle være OK.

Jeg er kommet lidt videre. Både i FE og BE kan jeg se den valgte DS og TO,
men de bliver ikke anvendt til at formaterer siden. Mere præcist, så kommer
preview af DS og TO frem i øverste venstre hjørne på FE, når jeg er er loget
på BE.

Spørgsmålet er således i hvilken MySQL tabel finder den motor, som genererer
siden layout information om hvilken DS og TO den skal anvende på den enkelte
side? Og har scriptet i wec_config de nødvendige rettigheder til at skrive
denne information der, hvor motoren ser efter den? - Så jeg skal til at lære
lidt mere om opbygningen af typo3's motor.

Jeg har også sendt et spørgsmål afsted til developer gruppen på
www.webempoweredchurch.org. De er faktisk kommet rigtigt langt med
oversættelse, bl.a. til tysk siden jeg startede med typo3 for 2 år siden.

Hilsen Niels