[TYPO3-UG Denmark] Re: [TYPO3-UG Denmark] Download flere filer på én gang

Peter Klein pmk at io.dk
Wed Jun 24 19:16:18 CEST 2009

Nej. "News zipfile" ->
http://typo3.org/extensions/repository/view/nh_ttnews_zip/current/ er lavet
til FE brug.
Den bruger "Archive" ->
http://typo3.org/extensions/repository/view/nh_archive/current/ til at lave
zip arkiver.
Selve "Archive" extensionen kan bruges hvis man selv vil lave en extension
der genererer et zip arkiv.

Så der er ingen af dem jeg foreslog der er til BE brug (Med mindre du bruger
"Archive" til at lave en BE extension) ;)

MvH
Peter Klein / Umloud Untd

news:mailman.1.1245835824.22343.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...