[TYPO3-UG Denmark] fe login prolem

Jacob Schmidt list at rootmedia.dk
Wed Jun 24 11:29:55 CEST 2009

Hej

Jeg har et site der kræver login til et par sider, desværre er der et
par brugere der oplever at de ikke kan logge ind. De bliver præsenteret
for login siden igen efter at have indtaster korrekt login info. Efter
et login skal de normalt "redirectes" til en side, hvilket fungerer for
99% af brugerne.

Det skal siges at de sidder på samme kontor, en bruger kan logge ind
uden problemer mens "naboen" ikke kan?

Hvad kan det skyldes?

Proxy - cookie settings - eller har jeg overset en setting i localconf?
Er det et must at domænet er sat under localconf, [SYS][cookieDomain] ?

Hilsen
Jacob