[TYPO3-UG Denmark] BE problemer efter migræring af site fra localhost til hosting provider

Niels Jensen slangerup at gmail.com
Wed Jun 24 11:29:55 CEST 2009

Jeg skriver følgende historie i håb om, at nogen på listen har oplevet noget
lignende.

Efter migræring af et site (www.mfm-modelling.net) fra localhost til hosting
provider (awardspace.com) har jeg vise problemer med BE. Jeg kan brugde de
fleste ting i BE, men i Web-sectionen får jeg
Premature end of script headers: index.php, referer:
http://www.mfm-modelling.net/typo3conf/ext/wec_config/mod1/index.php.
Serveren giver 3 fejlmuligheder: File upload mode, File permissions, og
Script errors. Fejlen opstår kun når jeg i BE under sektionen Web bruger
Page, Templavoila, WEC Config eller mm_forum.

Jeg udelukker 'Script errors' da scripted både index.php, og det det kommer
fra backend.php virker i min localhost installation.Jeg mener også, at kunne
udelukke 'File permissions', da jeg har sat dem til 777 for de folder, som
angives i migreringsvejledningen på
http://webempoweredchurch.com/no_cache/support/classes/upgradingypo3/?tx_wecknowledgebase_pi1[tt_news]=325.
Så er der file upload mode. Jeg har brugt FireFTP til migreringen. Den
skulle i teorien selv skifte mellem ascii og binær efter filtype.

Jeg fik en lignende fejl på FE, som betød, at jeg fik fejlen når jeg prøvede
at navigere mellem de forskellige sider. Fejl meddelelsen i serverens
fejllog var mod_write: maximum number of internal redirects reached.
Assuming configuration error. Use 'RewriteOptions MaxRedirects' to increase
the limit if necessary. Det fik mig til at kikke i .htaccess filen i sites
rod, og efter at fjerne # foran RewriteBase / kunne jeg navigerer mellem
siderne på www.mfm-modelling.net - dog uden noget layout. Jeg kan også bruge
min admin login på FE og så editerer siderne.Hosting provider er valgt, at
en anden. Jeg har overtalt vedkommende til at skifte fra CMSimple til Typo3
efter en localhost demo).
--
Med venlig hilsen Niels