[TYPO3-UG Denmark] Certificering i Danmark, er der interesse?

Thomas Rehhoff thomasr at REMOVETHISlinkfactory.dk
Thu Jun 18 07:52:18 CEST 2009

Det lyder som et godt sted - men kun hvis der også er snobrød bagefter!  ;-)

mvh
Thomas

"Søren Malling" <soren.malling at gmail.com> skrev i en meddelelse
news:mailman.11611.1245226744.3168.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej Thomas,

Tak for opbakning!

Jeg er helt med på at stedet skal være neutralt. Jeg vil da gerne
lufte stedet allerede nu, så folk kan byde ind om det er "neutralt"
:-)

Min tanke var at det skulle foregå hos

Frivilligt Drenge- og Pige-Forbund, FDF
Rysensteensgade 3
1564 København V

Jeg er selv aktiv FDFer og vores netop lancerede hjemmesider er alle
bygget på TYPO3, hvor vi har været en hel del frivillige som har
arbejdet med omkring det, og udfra det projekt er min egen store
interesse for TYPO3 udsprunget :-) men det gør os absolut ikke til et
TYPO3 hus :-)

Nogen som mener at det ikke er neutralt, så sig gerne til, så må vi
kigge efter noget andet.

Mvh.

Søren