[TYPO3-UG Denmark] Et lille problem med tt_news

Klaus Brinch klaus at mocsystems.com
Tue Jun 16 22:27:33 CEST 2009

Hej Lars

Jeg mener at huske at der skal være en side sat som single-visning, for
at det virker. Hvis du samler dine faste indstillinger for tt_news i en
global template har du styr på dem og du behøver ikke sætte det på hver
enkelt instans af plugin'et.

En sådan tt_new +ext. template kunne indeholde som constants:

plugin.tt_news.pid_list = x
plugin.tt_news.singlePid = y
plugin.tt_news.backPid = y

pid_list er folderen hvor du har dine nyheder
singlePid er siden med singlevisning - skal være det samme som backPid

prøv med dette i en +ext template og udfyld kun generelle indstillinger
i dine instanser af pluginet for at bestemme om det skal være LIST eller
SINGLE.

iøvrigt har dokumentationen til tt_news en masse typoscript eksempler
lige til at sakse :-)

Venlig Hilsen
Klaus Brinch, MOC Systems