[TYPO3-UG Denmark] Certificering i Danmark, er der interesse?

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Tue Jun 16 17:20:50 CEST 2009

Hej,

I min egen søgen efter en mulighed for at blive TYPO3 certificeret,
kan jeg på certification.TYPO3.org læse at der ikke just er nogen
dansk planlagt certificering. Det kunne jeg godt tænke mig at gøre
noget ved :-)

De opfordrer til at man selv planlægger en certificering og det vil
jeg gerne tage initiativ til, men naturligvis vil jeg først og
fremmest høre, om vi vil kunne fylde de 20 borde som de kræver af et
lokale?! Skal vi også annoncere på den engelske mailliste, så vi evt.
også vil kunne tiltrække folk fra andre lande omkring os?

Lad mig høre om folk har interesse i det eller andre kommentare, jeg
har allerede lokation i tankerne.

Med venlig hilsen

Søren Malling