[TYPO3-UG Denmark] Typo3 website på Farsi

Peter Klein pmk at io.dk
Wed Jun 10 16:23:36 CEST 2009

Hej Niels.

Hvis du bruger RealURL, så skal du huske at pagetitle altid skal være i
latin format, da det er den table der bruges til at lave filenames.

Men ellers burde der ikke være nogle problemer med at lave det i Farsi.
(bortset fra at backend skal være bagvendt. Dvs. at menu skal sidde til
højre osv.)
Det er der vist en ext der kan, men jeg har aldrig prøvet den.
http://typo3.org/extensions/repository/view/zor_rtl/current/

Jeg har selv lavet et par  sites på Russisk og Kinesisk. (Her brugte jeg
subtitle til Russisk/Kinesisk title, og så selve titlefeltet til latin based
titles)

MvH
Peter Klein / Umloud Untd

news:mailman.1.1244625310.10204.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...