[TYPO3-UG Denmark] Force RealURLs

Mads Jensen Mads at bee3.dk
Mon Jul 27 12:21:16 CEST 2009

Hej Hans.Henrik,

Jeg kender ikke lige Christians extension, men siden han skriver der ikke er
(brug for) nogen konfiguration, tvivler jeg på du kan lave speciel regler
til den.

Du kan dog selv lave alle disse regler i din .htaccess fil, hvis du er
hjemme i mod_rewrite og lidt regular expressions.

M.V.H. / Regards
Mads Jensen