[TYPO3-UG Denmark] Blanke sider i backend

Karsten P karsten.webdesign at gmail.com
Fri Jul 24 10:38:09 CEST 2009

Hej alle

Er begyndt at få blanke sider i BE hos en kunde som bruger One.com, men
kun i højre side. Har opdateret til 4.2.8, men samme fejl. Hvis jeg feks
laver et nyt element>tekst kommer der en blank vindue op, ingen
fejlmeddelelser. Hvis jeg vælger nyt element>billeder bliver det oprette
normalt?????

Det samme gøre sig gældende med andre elementer. I install tool får jeg
blank side på update wizard??

Kan ikke lige gennemskue det, kan det være en memory problem(for lidt)

Hilsen
Karsten