[TYPO3-UG Denmark] Opsætning af Apache og FTP

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Wed Jul 8 15:08:06 CEST 2009

Hej

Jeg bruger selv WebDAV på min egen server, men på denne kundes server skulle
der sættes FTP op. Løsningen var faktisk ret enkel. TYPO3 har en
konfigurationsmulighed i install-tool der kan sætte chmod på alle
filuploads, på den måde kan man lade en FTP bruger redigere i filer som er
uploadet via backenden.

Med venlig hilsen
Søren Andersen