[TYPO3-UG Denmark] Problem med Quixplorer og slettede mapper

Ulrik H. Kold uk at oerskov.dk
Tue Jul 7 09:26:35 CEST 2009

Den 07-07-2009 09:17, Ulrik H. Kold skrev:
> Hej gruppe,
>
> (jeg håber, det er til at træffe nogle hjælpsomme sjæle herinde selv om
> det er sommerferie mange steder :-)
>
> Quixplorer giver en fejlmeddelelse efter at jeg har slettet en mappe
> (/typo3conf/ext/<whatever extension>...) som desværre også viste sig at
> være den sidste mappe, jeg kiggede i med Quixplorer.
>
> "Quixplorer
>
> Fejl!
> Kan ikke åbne mappen".
>
> Det giver sig selv, at Quixplorer ikke kan finde eller åbne en mappe,
> der ikke længere eksisterer. Til gengæld giver det ikke sig selv,
> [...]

Og bare 10 minutters ekstra research kunne have svaret for mig. Nu vil
jeg i stedet poste et svar her:

http://bugs.typo3.org/view.php?id=5752&nbn=1#c15435

Der skal fjernes et par tekststumper i uc-kolonnen i be_users-tabellen
(en teksteditor og en søgning efter "quixplorer" hjælper utroligt!)

Jeg håber, det kan hjælpe nogen en anden gang.

--

Ulrik H. Kold
Ørskov Web - http://www.oerskovweb.dk