[TYPO3-UG Denmark] RealUrl problemos

Kim Riggelsen k_rigge at hotmail.com
Tue Dec 8 13:44:08 CET 2009

Sidder lige og roder lidt med realurl for første gang og har heldigvis fundet en tutorial.

Umiddelbart har jeg fået det til at virke, for når jeg klikker på et punkt står url´en rigtig nok i adresse linien(så realurl har konverteret adressen) - men siden kan ikke vises og google kommer så og melder der er fejl i linket.

Har tilrettet root id på den første side i localconf, men ved ikke om det har noget med den at gøre.

Kan den fejl skyldes 1 million ting eller er det en lille ting der mangler ?

mvh
Kim