[TYPO3-UG Denmark] Problemer med FE-Login

Peter Klein pmk at io.dk
Fri Aug 7 10:04:00 CEST 2009

Hej Simon.

"felogin" extensionen er desværre fyldt med fejl.
Se bugtracker http://bugs.typo3.org

Og da de af en eller anden underlig årsag, har valgt at "felogin" skal være
en system extension, så kommer der kun nye versioner/updates når der kommer
en TYPO3 update.
Der er en nyere version i TYPO3 v4.3beta, men jeg har ikke haft nogen
success med at få den til at køre på 4.2.

--
Peter Klein

news:mailman.1.1249553121.23408.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...