[TYPO3-UG Denmark] file upload - sikkerhed

Anders Tillebeck at at opengate.dk
Thu Aug 6 12:03:47 CEST 2009

Hej Kim

Super! Det var et rigtigt godt forslag.

Jeg ønskede heller ikke at gå videre med den nævnte ext, men havde i
stedet set på ext:file_explorer, som har et rigtigt dejligt brugerinterface.

Men nu overvejer jeg at lave min egen for at få implementeret det, som
du beskriver med ikke at kunne se den rigtige sti til dokumenterne. Har
ikke checket ext:file_explorer om det er tilfældet.

Minusset er jo stadig, at hvis Hosting Provider laver en fejl, så er ens
filer exponeret på nettet. Det er jo aldrig så godt. Men så er der med
dit eksempel den ekstra sikkerhed i, at ingen kender stien.

Hilsen Anders