[TYPO3-UG Denmark] senest opdateret records

Jan Magnussen jm at gagarin.dk
Sun Apr 26 17:54:16 CEST 2009

Jeg har 30+ sider med tre typer information der var tænkt som almindelig
tekstelementer:
- dato
- forslag
- en dagsorden.

De tre informationer vil jeg gerne hente frem på forsiden så :

- dato -> den førstkommende dato + hvilken side den kommer fra, vist som
en liste
- en liste over de 5 nyeste forslag -> siden den kommer fra, vist som en
liste
- den nyeste dagsorden -> siden den kommer fra, vist som en liste

Jeg har tænkt på om jeg kunne konfigurerer en eksisterende extension til
mit formål - er der nogen der har et forslag?

Mange hilsner
Jan