[TYPO3-UG Denmark] p-tak i Author i tt_news

Klaus Brinch klaus at mocsystems.com
Thu Apr 23 22:15:28 CEST 2009

Hej Jeppe

p.bodytext bliver automatisk sat af typo3 og har ikke noget med tt_news
at gøre som sådan. Hvis du gerne vil fjerne den, hvilket giver god
mening i alle tilfælde skulle følgende linie tilføjet din root-template
i setup feltet gøre det hvis jeg forstår dig korrekt:

lib.parseFunc_RTE.nonTypoTagStdWrap.encapsLines.addAttributes.P.class >

Venlig Hilsen
Klaus, MOC Systems