[TYPO3-UG Denmark] (no subject)

Claus Levin Feld musmand at cowproduction.dk
Thu Apr 23 14:52:04 CEST 2009

Hej Kim

Jeg kan anbefale hetzner.de

Jeg har en Managed server ved dem og den kører perfekt. Har haft den i snart
3 år og den har kun været nede 1 gang. Pga en tosse med en gravko og deres
strøm.
Fordelen ved en managed server er at de står for alt vedligeholdelse af
serveren og du skal bare sende fakturaer til dine kunder.

Venlig hilsen

Claus Levin Feld
Svanevej 29
5000 Odense C