[TYPO3-UG Denmark] Re: Re: Re: Tak for et superhyggeligt møde - T3UG Kø benhavn - Usergroupmøde d. 2. APRIL

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Mon Apr 20 04:53:24 CEST 2009

TJ wrote:
> In article <mailman.1.1238841516.13983.typo3-ug-
> denmark at lists.netfielders.de>, sv at workhouse.dk says...

> TYPO3,
>
> Det synes jeg lyder spændende, men for det første er jeg nok ikke skrap
> nok i Typo3s indre (er kun nået til templatenivau, ikke til
> programmering af extensions), dels har jeg ikke tiden pt.

Det første betyder næppe så meget, men det med tiden er straks værre.

> Men som et eksempel kan jeg nævne
> http://developer.dynamicweb.dk/Forum-17061.aspx?
> action=ShowThread&ThreadID=862
>
> "Alt text på printikon" - den har været et ønske i 5 (!) år. Det skal
> her siges at "printvenlig" er en option man sætter, og om det skal være
> med billede eller tekst. Så bliver det lavet for en.
>
> I typo3 skal man selv kode det - hvilket er relativt simpelt, men så har
> man også alle muligheder.

Youv'e got the point. Flexibilitet er jo kernen i TYPO3, og lige præcis
derfor bliver man mere og mere glad for at bruge det, efterhånden som
man fatter de uendelige muligheder, der ligger frit tilgængelige.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.typomedia.dk · Dedicated TYPO3 hosting