[TYPO3-UG Denmark] Kopi af extension genererer intet output

Simon Justesen simon at FJERNDETTEsimm.dk
Wed Apr 8 14:38:36 CEST 2009

Jeg vil gerne lave en fuldstændig kopi af et allerede installeret plugin
(kopien skal sidenhen tilrettes), - til brug i samme Typoinstallation.
- Og det er tilsyneladende også lykkes via lidt search'n'replace. Jeg
har nu 2 plugins, og alt ser ud til at være fint og godt - BORTSET fra at:

Selvom jeg vælger det nye plugin (kopien) i BE - så vises en tom version
af det gamle plugin i FE (kan ses via kommentarene i kilden).

God påske!

Simon