[TYPO3-UG Denmark] RealURL fejl ved specielle tegn

Peter Klein peter at umloud.dk
Sat Apr 4 13:48:30 CEST 2009

Hej Niels.

Det kan være at RealURL ikke ser ® (tegn for registreret varemærke).som
noget forkert. (bug?)
Men du kan lave PHP funktion, som parser din titel og fjerner specielle tegn
osv.

Søg efter "encodeTitle_userProc" i sammenhæng med RealURL, så finder du
sikkert nogle ekspempler.

MvH
Peter Klein

news:mailman.1.1236860203.22581.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...