[TYPO3-UG Denmark] Indsætte metatags på specefik side

Stig Kjeldsen sk at itu.dk
Sat Apr 4 13:48:28 CEST 2009

Hej Karsten

Er det ikke muligt at lave en Template for den udvalgte side og tilføje
følgende i TSsetup?:

page.headerData {
   10 = TEXT
   10.value (
   )
}

Jeg vil også tror du kan lave en fil i root og kalde den robots.txt og
deri skrive den side, du ønsker søgemaskinerne skal gå uden om
Læs mere her: http://www.robotstxt.org/robotstxt.html

mvh

Stig Kjeldsen