[TYPO3-UG Denmark] Problemer med sprogversionering af extensions

Simon J simonj at mail.dk
Sat Apr 4 13:48:19 CEST 2009

Hej Stig,

Mange tak for dit svar. Jeg har fået det til at virke :)
Det skyldes to vildfarende language/local_all-properties andetsteds i
mit Typoscript. På baggrund af det undrer mig dog stadig over, at
tekstindholdet skiftede korrekt til det valgte sprog. Man burde formode
at TYPO3 så ville "låse" det til den værdi sys_language_uid står til.

Mvh
Simon Justesen