[TYPO3-UG Denmark] CSS og TYPO3

Peter Klein peter at umloud.dk
Sat Apr 4 13:48:18 CEST 2009

Problemet skyldes for det meste at de forskellige browsere ikke
opfatter padding og margin på samme måde. Det giver specielt problemer
på objekter med fast bredde.

Den letteste måde at slippe for den slags problemer, er at lave 2 DIVs
istedet for 1. Og så give den yderste DIV en fast bredde og så sætte
margin/paddings påden inderste DIV.

Så burde det virke i all browsers.

Jeg vil anbefale du læser nogle tutorials/artikler om crossbrowser
HTML design. (Der er masser af dem på nettet.)

--
Peter Klein / Umloud Untd.