[TYPO3-UG Denmark] indsættelse af forside i menu

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Sat Apr 4 13:48:11 CEST 2009

Hej Lars,

Lav en ny side og opret en Shortcut til din forside:

Kloden

    ---Forside
       |---Forside (Shortcut til Forside)
       |---Underside 1
       |---Underside 2
     osv

Så kommer forsiden med i menuen, uden at du behøver at lave noget specielt.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy
www.typomedia.dk · Dedicated TYPO3 hosting