[TYPO3-UG Denmark] Bøvl med at linke til et stylesheet

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Sat Apr 4 13:48:10 CEST 2009

Hej Marianne,

Brug i stedet includeCSS til formålet. Det er meget mere elegant, og det
giver dig en større grad af fleksibilitet.

http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/4.1.0/view/7/5/

og så fjerner du hakkerne i de checkbokse, der er når du er inde og
remappe i TV. Husk at klik på "Set", hvis jeg husker ret...

Det var ikke et svar, på dit spørgsmål, men et forslag til en løsning.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy
www.typomedia.dk · Dedicated TYPO3 hosting